3666
Menu

Ikuti @ Lockdownlive di Twitter.

scdsc

butir-butir

  • Nama Kerajaan: Mark Dixon
  • Daftar Bilangan: R-01558
  • Umur:32
  • Masa Berkhidmat:14 tahun
  • Bandar Utama:Chicago, Illinois
  • Hukuman:35 tahun
  • Caj Semasa:1st Ijazah Pembunuhan, 2 Tuduhan Pembunuhan Percubaan
  • Alias:Mary David Bo
  • Melepaskan Tarikh:2034
  • Gabungan Penjara:Pengikut Gangster
  • Circle Pengaruh:Encik Neal Labro, Kejatuhan Kembali
  • Institusi:Pickneyville Correctional Center
  • Dengan setiap kanak-kanak dibunuh di jalan-jalan, bullseye di kepala anda tumbuh lebih besar.

A Hen House Konspirasi

Satu hari musang, berkembang bosan dengan pertukaran di antara beliau dan pemilik sebuah reban ayam, memutuskan untuk mencuri keseluruhan reban.

“Saya akan membangkitkan mereka sebagai saya sendiri dan hari raya kepada mereka pada masa lapang saya.” Dengan kecemerlangan rancangannya mendalam tertanam dalam fikirannya, lama Encik. Fox dinyatakan untuk melihat ia memenuhi. “Bagaimana saya mencuri keseluruhan reban?” dia tertanya-tanya. Selepas beberapa hari tumpuan mendalam jawapan yang diterima. Menghampiri pintu reban ayam, Kehadiran Encik Fox menyebabkan serak. Ayam-ayam betina flopped dan cawed dalam keadaan panik. “Tinggallah!” berkata fox. “Saya ke sini untuk membebaskan anda.” Takut fox dan gaya memburu licik beliau ayam mula CAW lebih kuat. “Shhh! Saya berada di sini untuk menyelamatkan anda daripada pemilik anda,” prying selain dawai pagar. “Itu tidak benar!” ayam jantan yang berani dengan sikat merah yang cerah di atas kepalanya berkata. “Perairan pemilik kami, suapan, dan melindungi kita daripada pembunuh seperti anda.”

“Benar, tetapi hanya pada kos yang disembelih sekali-sekala.”

“Kau pendusta,” ayam agak gemuk berhujah.

“Saya tidak takut sayang saya,” fox kata berjalan jauh selepas mewujudkan pembukaan di pagar.

Menunggu fox meninggalkan ayam berehat sedikit dan mula membincangkan apa yang perlu dilakukan. A ayam jantan yang besar dengan beberapa bulu dada coklat berkata dahulu, “Kami telah dalam reban ini untuk masa yang lama, beberapa semua kehidupan mereka. Masih, Saya masih ingat ketika kami percuma; percuma untuk bersiar-siar dan meneroka tanah, makan benih yang berbeza dan apa yang tidak, dan hidup tanpa begitu banyak bar dan pagar di sekeliling kita.” A ayam jantan muda kurus langkah ke hadapan, “Apa yang jauh lebih baik tentang bahawa apabila kita akan mempunyai untuk membekalkan makanan kita sendiri dan air dan melindungi diri dari pemangsa. Yang tidak kelihatan percuma kepada saya.” A pendek, jawapan untuk wanita mencangkung, “Encik. Fox adalah pendusta, tetapi kali ini ada kebenaran kata-katanya. Pemilik kita makan seperti banyak ayam sebagai fox, hanya ia adalah satu perkara yang biasa kerana kami telah dilatih untuk tidak mengendahkannya.” Beberapa ayam marah dengan perkataan mengenai pemilik mendekati ayam yang mencangkung bersedia untuk makan sedikit-sedikit dia. “Sila, Saya tahu kita semua takut dan tidak berfikir dengan jelas. Semua yang perlu kita lakukan adalah bertanya pada diri sendiri, apa yang berlaku kepada telur kami setiap pagi?” Reban pergi senyap kerana mereka memikirkan rahsia terkata mereka. “Yang tidak pernah akan diperkatakan, semua orang tahu bahawa,” satu kata-kata untuk wanita emosi, mengoyak sehingga. “Kami tidak mahu menghadapinya tetapi kita membayar untuk perlindungan pemilik dengan kehidupan anak-anak kita. Tidak boleh anda melihatnya?” A ayam marah tinggi memuntahkannya di mereka, “Dan apa yang masih hidup kita hidup?”

Setelah dipantau dialog dari seluruh penjuru, Encik. Fox muncul dari tempat persembunyiannya. “Hanya pagi ini, Saya . . . Encik. Fox,” dia berkata emosi, “terperangkap dan dibawa ke dapur pemilik dan terikat untuk stewpot yang. Ia bernasib baik saya bermain mati cukup lama untuk mengalihkan perhatiannya, jika tidak saya akan merebus sekarang. Ia adalah apabila saya melarikan diri bahawa saya mengambil keputusan untuk bekerja bersama-sama. Saya faham kebimbangan anda tetapi salah satu ayam jantan anda akan bangun pemilik yang lama, dan apabila itu berlaku, kita terjebak. Sesiapa yang mahu meninggalkan mesti datang sekarang.” Dengan kata-kata Encik. Fox melarikan diri. Ayam terpengaruh dengan kata-kata beliau mengikuti dia keluar dari reban. Setelah mencetuskan api kelaparan, Encik. Fox menangkap salah satu ayam jantan dengan leher, mengetapkannya. Ia tidak lama sebelum dia mula memetik bulu dan makan dagingnya. Terkejut dengan tindakan beliau, mereka yang masih dalam jeda reban. “Jangan bimbang,” dia berkata, meneguk turun ayam. “Saya terpaksa makan, sebelum ia mula berkokok dan bangun pemilik.” Ditolak dari syak wasangka semulajadi mereka, ayam terus melarikan diri reban. Berikut menerajui musang, mereka berlari dan berlari dan berjalan sehingga mereka sampai ke reban ayam yang disarankan tergesa-gesa meletakkan bersama-sama oleh musang.

“Saya fikir kita akan menjadi percuma,” kata yang tinggi, ayam marah yang pernah membantu meyakinkan orang lain untuk melepaskan diri. “Anda akan, tetapi saya perlu meletakkan anda dalam pen ini. Jika tidak musang lain mungkin makan anda, atau pemilik anda boleh datang mencuri anda dari sini.” Setelah kejayaan ini ayam berat hati berbuat seperti mereka kepada. Tidak lebih awal daripada langkah-langkah yang lepas ayam ke dalam kandang, “Okay, yang anda mahu keluarga untuk terus hidup?” Ayam mencari keliru. “Saya tidak katakan anda makan kotoran, dan hanya makan ayam di sini adalah di ladang pemilik. Saya perlu pergi mencuri dan cukup untuk memberi makan kepada kamu semua. Dalam pertukaran untuk perkhidmatan saya, Saya perlu ayam sehari.” Tercungap-cungap dengan jijik, untuk wanita yang gemuk berhujah, “Saya tahu ia adalah helah.”

“Mengapa kamu ragu-ragu? Pemilik anda mengambil setiap telur anda diletakkan setiap pagi. A ayam sehari tidak bererti. Saya juga akan memberitahu anda pilih.” A ayam yang tidak malu-malu ia berkata kata, “Okay, tetapi hanya ayam lebih lemah atau lebih tua.”

“Yang akan terhutang oleh, okay. Sekarang, ketika saya masih pergi, yang akan menjagaku lebih pen untuk saya?” Beberapa ayam jantan besar melangkah ke hadapan. “Baik,” kata Encik. Fox, ” Saya akan memastikan keluarga anda mendapat pukulan saksama pada suapan ketika datang.” Salivating di genius sendiri, Encik. Fox menyambar ayam lain, dgn rakus gobbling ke bawah. Memegang kaki kerana dia memamah, “Mengemukakan, Saya tahu apa ini kelihatan seperti, tetapi amanah saya bahawa ayam sakit. Dia akan telah membuat anda semua sakit.”

Hari berlalu, kemudian minggu, kemudian bulan, sebelum rakyat (ayam) sedar Encik lama. Fox adalah seperti pemilik mereka. Tidak pernah mempunyai apa-apa dalam fikiran kecuali bagaimana mereka akan diberi makan.

 

  

Leave a Reply

alamat e-mel anda tidak akan diterbitkan. Ruangan yang diperlukan ditanda *


Read this book!

Pilih Bahasa


Terjemahan Edit Terjemahan

Shots Pantas

Category